wtorek, 12 lipca 2011

O'Shea Castrol Index

Jakiś czas temu Szymek wykrakał, że powinienem coś takiego zrobić i stało się. Stworzyłem ranking określający uśrednioną siłę drużyn w ostatnich 2 sezonach. Pod uwagę wziąłem tylko zespoły które wystartują w 5 edycji PE, oraz rozegrały wcześniej co najmniej jeden cały ligowy sezon. Do wyliczeń wykorzystałem tylko wyniki, z meczów, które się odbyły, walkowery pominąłem. Dodatkowo wskaźnik dla drużyn jest średnią ważoną, z wagami 1 za mecze II Ligi, oraz 2.5 za mecze I Ligi. Otrzymany index zawiera się w przedziale od 0 do 7.5 przy czym:

* 0 - oznacza przegranie wszystkich meczy w ostatnich 2 latach
* 7.5 - oznacza wygranie wszystkich meczy w pierwszej lidze w ostatnich 2 latach

i tak mamy następującą klasyfikację:


* OCI - O'Shea Castrol Index

W miarę postępów 5 sezonu, ranking będzie aktualizowany. Obecna wersja znajduje się na pasku bocznym.

1 komentarz:

szymekk pisze...

muszę nadmienić, że to nie ja wymyśliłem OCI, ale tylko "wykrakałem". czyli dobrze napisałeś, a honory twórcy należą się komu innemu (sam nie wiem dokładnie i w 100% komu) ;p ;p