środa, 14 czerwca 2017

RUNDA PUCHAROWA

Zaczynamy Rundę Pucharową!

Półfinały:

Banderola - Klimaciarze

Spartacz - ZZK


Mecz o 5 miejsce:

OKS - Promil


Mecz o 7 miejsce:

SzaraZiom - Unicorn


Mecz o 9 miejsce:

Partyzant - Augustyn


Mecz o 11 miejsce:

Dziatki - Anarchokomuna 0:6 walkower ???
(no chyba, że ekipa Dziatków reaktywuje się na ten mecz)

Czas na rozegranie meczy to dwa najbliższe weekendy, tj. 17-18 oraz 24-25 czerwca. Pamietajcie, że gramy tylko jeden mecz bez rewanżu.
Bramki są wciąż liczone - wkrótce podam zestawienie od początku sezonu
Powodzenia!

poniedziałek, 12 czerwca 2017

Ostatnie wyniki rundy zasadniczej

Runda zasadnicza kończy się - jeszcze jutro Klimaciarze dogrywają zaległości i pojutrze będziemy mieć pełny obraz kto z kim zagra w rundzie pucharowej.
Wstępne terminy meczy to kolejne dwa weekendy a dwa tygodnie później odbędzie się piknik z finałem plus mini turniej piłkarski na prawdziwej trawie (szczegóły wkrótce).

Ostatnie wyniki są następujące:

PROMIL - KLIMACIARZE (rewanż) - anulowany
obie ekipy nie dogadały się co do terminu meczu

KLIMACIARZE - AUGUSTYN 9:7

bramki dla Klimaciarzy: ???
bramki dla Augustyna: Karpiński 3x, Konrad 2x, Figiel, Holizna.

okiem Augustyna:
Bardzo ciekawy meczy i naprawdę dobrze się grało, jak w większości przypadków między nami a Klimaciarzami padło dużo bramek, szkoda, że nie udało się wywalczyć punktu. Na początku przeciwnik mocno nam odjechał i prowadził już 4:0 i 5:1, ale nie poddaliśmy się, krok po kroku łapaliśmy kontakt i dzięki dobrej grze w pressingu i niezłej agresji w obronie udało się wyrównać na 7:7. I tu zabrakło "kropki nad i", bo jeszcze ze dwie okazje były, a tak to rywal niemiłosiernie nas skontrował i zgarnął zasłużone trzy punkty. Mieli więcej z gry, ale jednak postawiliśmy się i szkoda punktów. Dzięki za fajne spotkanie. Pozdr i powodzenia w rundzie finałowej.

KLIMACIARZE - UNICORN 9:5

bramki dla Klimaciarzy: 1 Stefek, 1 Eris, 1 Zombio, 1 Hasek, 1 Krzycho, 4 Dawid
bramki dla Unicorna: ???

okiem Klimaciarzy:
Meczyk w spokojnym nastroju od początku do końca. Po szybkim deszczyku wybiegamy o 20 na murawę i po chwili przegrywamy 3:0. Ogarniamy się w miarę szybko i po paru minutach prowadzimy 4:3 i do końca nie oddajemy wyniku. 3 punkty dla nas i to najważniejsze.


KLIMACIARZE - ZZK 12:7

bramki dla Klimaciarzy: 4 Hasek, 3 Dawid, 2 Maro, 2 Michał, 1 Biero
bramki dla ZZK:  ???


PROMIL - AUGUSTYN 15:1

bramki dla Promila: Savio x8, Radek x2, Mylek, O"Shea, Gargi, Mario, samobój.
bramki dla Augustyna: Sławek

mecz pełen dramaturgii - komentarze poniżej:

okiem Promila:  
Szacunek dla chłopaków z Augustyna, że podjęli rękawice grając cały mecz w 6.
Dzięki za grę, i życzymy szybkiego rozwiązania problemów kadrowych.


okiem Augustyna:
Szkoda słów na wasze zachowanie. Wiem, że różnie bywało w tym sezonie i kiepsko było z terminami i tak naprawdę nie dograliśmy wszystkiego w terminach, ale przez całe te 6 lat gry w PE nigdy nie graliśmy w przewadze gdy przeciwnikom brakowało ludzi. Wiem, będziecie pisać, że macie to gdzieś, że to nasz problem, że nie mamy składu i że chcecie zagrać i takie inne. Też mam to gdzieś, bo szacunek dla przeciwnika jest najważniejszy, zwłaszcza w lidze amatorskiej, zwłaszcza że chłopaków było 6 i można było tak zagrać. Współczuję wam takiego zachowania i satysfakcji zwycięstwa w przewadze, tego nie umiem nazwać nawet.
Kończymy przygodę z Podgórska Ekstraklasa, dziś zagramy jeszcze ostatni mecz z Anarchokomuną, będziemy milo wspominać ten czas, bo naprawdę w tych meczach i spotkaniach był klimat, poznaliśmy mnóstwo pozytywnych osób, a przez nasz skład przewinęło się na pewno ze 200 zawodników. Większość z ekip była w porządku, wiadomo, że były zgrzyty, jak to w piłce bez sędziego bywa, ale z reguły w meczach, które przegrywaliśmy byliśmy gorsi i odwrotnie. Dlatego szkoda, że takim kwasem to się kończy. Także do zobaczenia na jakichś gierkach, choć wiadomym jest, że nigdy nie mówi się nigdy.



AUGUSTYN - ANARCHOKOMUNA 5:2

bramki dla Augustyna: Szpinda 2x, Chalota 2x, Karpiński
bramki dla Anarcho: Chorwat x 2

okiem Augustyna:
Mecz raczej pod nasze dyktando, długo piłka nie chciała wpaść do siatki Anarchokomuny. Przeciwnik cały czas czekał na kontry i niebezpiecznie łapał kontakt na 1:2 i 2:3 po dwóch błędach bramkarskich, na szczęście nasza dalsza spokojna gra i otwarcie się rywala spowodowały, że w końcówce rozstrzygamy losy spotkania.

okiem Anarcho:
Meczem z Augustynem zakończyliśmy sezon w Podgórskiej lidze. Niestety mecz przegrany z wynikiem 2:5. Moim zdaniem mecz był dosyć ciekawy. W pierwszej połowie graliśmy bardzo rozsądnie w obronie, co skutkowało tym że rywalom udało się oddać tylko kilka strzałów w naszą bramkę, aczkolwiek z naszej strony strzałów też było bardzo mało, tak że na przerwę idziemy z wynikiem 0:0. Druga połowa wyglądała znacznie gorzej, dużo błędów z naszej strony przy podaniach i brak gry z przodu, co Augustyn ewidentnie wyczuł i i zaczął bardziej odważnie wychodzić do przodu, osiągając tym prowadzenie 2:0, próbujemy gonić, 2:1 po kapitalnym strzale Chorwata, Augustyn szybko odpowiada na 3:1, poźniej 3:2 i na tym koniec jeśli chodzi o naszą grę w drugiej połowie. Później same błędy, zmęczenie, kontuzje i ostateczny wynik 5:2 na korzyść Augustyna.

KLIMACIARZE - PROMIL 0:6 (walkower)

zaległy mecz I kolejki, odwołany przez Klimaciarzy 1 godzinę przed spotkaniem
rewanż wciąż w ustaleniu (czas do środy)

ZZK - AUGUSTYN 6:0 (walkower)

brak składu Augustynów


AUGUSTYN - UNICORN 0:6 (walkower)

brak składu Augustynów

poniedziałek, 5 czerwca 2017

Podgórska sport news - koniec sezonu już blisko

Czołem!
Dziesiąty, jubileuszowy sezon zbliża się ku końcowi - przed nami runda pucharowa i mecze o największą stawkę. W grupie A jest już wszystko jasne: Banderola i Spartacz powalczą o podium ; reszta ekip zagra z drużynami z grupy B z równoległego miejsca. W grupie B jest jeszcze kilka meczy zaległych, wydaje się że ZZK jest pewny awansu z pierwszego miejsca a o drugą lokatę powalczy Promil i Klimaciarze.
Czas na rozegranie zaległości jest do 17 czerwca!
po tym terminie będą walkowery lub zero punktów za brak meczy więc prośba o streszczanie się z graniem.
Byłoby super, gdyby półfinały odbyły się w niedzielę 18 czerwca choć pewnie większość z Was wyjedzie na dłuższy weekend, związany w Bożym Ciałem.
Najpóżniej 24-25 czerwca muszą byc rozegrane mecze fazy pucharowej ; wtedy w okolicy poczatku lipca zakończymy sezon piknikiem z meczem finałowym, imprezą i extra turniejem - o tym wkrótce.

Ostatnie wyniki meczy są następujące:

PARTYZANT - SZARAZIOM 4:8 (1:5)

bramki dla Partyzanta: Bogna -1, Kuba -1, Szymek -1, Wojtek -1
bramki dla Szary: ???

okiem Partyzanta:
w pierwszej połowie pogubiliśmy ustawienie i szybko padło kilka bramek do naszej bramki ; po przerwie już było lepiej ale wciąż daleko od optymalnego poziomu jak dla nas.
Mimo słabego sezonu duch w drużynie rośnie i zgrywamy się coraz lepiej. "Szarę" pozdrawiamy i do następnego razu!


ANARCHOKOMUNA - UNICORN 23:4

bramki dla Anarcho: ???
bramki dla Unicorna: ???

okiem Anarcho:
Wynik meczu 23-4 na korzyść Anarcho, poniżej kilka zdań o tym jak do tego doszło.
Sugerowaliśmy Unicornu zagrać mecz w niedzielę o 9 rano, oni zaproponowali godzinę 19. Kilka osób z naszej drużyny kręciło nosem że za późno, ale zgodziliśmy. A więc niedziela godzina 18.45, z nieba leje jak z wiadra, pioruny co chwila uderzają na około, wszyscy są trochę podstresowani tym faktem, ale gotowi do gry.
18.55 - trzech zawodników Unicornu się kryją przed deszczem w aucie na parkingu i nie wygląda na to, że zamierzają z tego auta wysiąść. Więc idziemy, gadamy, okazuje się że brak składu, zgadzamy się poczekać 10 minut. Ostatecznie czekamy 30 minut, Unicorn ma 5 zawodników i prosi o wymieszanie składów :)
Nauczeni zachowaniem innych drużyn w takich sytuacjach nie godzimy się na to, proponujemy walkower i zagranie sparingu z mieszanymi składami, na co Unicorn mówi że chcą grać mecz ligowy.
Gramy 7 na 5, w pierwszej minucie meczu wynik 2-0 na naszą korzyść. Dalej opisywać nie ma co, wiadomo jak wygląda mecz przy takiej przewadze.
Warto wyrazić szacunek drużynie Unicorn za walkę. Szkoda że tak wyszło, ciekawy jestem jakby się potoczyła gra gdybyśmy grali w normalnych składach.



ZZK - KLIMACIARZE 5:4

bramki dla ZZK: 3x Łobo, po 1x Mati, Trzeci i Terry.
bramki dla Klimaciarzy:  ???



AUGUSTYN - PROMIL 0:6 (walkower)


AUGUSTYN - ANARCHOKOMUNA 6:2 (2:0)

bramki dla Augustyna: Kącik 2x, Leniu 2x, Yasiu, Hubert.
bramki dla Anarcho: ???

okiem Augustyna:
Hehe, nie wszystko jednak stracone, udało się zebrać i wracamy, może jeszcze ze 3 mecze dogramy do połowy czerwca:)
Meczyk przyjemny i raczej pod nasze dyktando, przyjemnie grało się piłką, bardzo ładnie operowały skrzydła, a w środku brylowali Mateusz z Hubertem, bo bramki padały głównie z tej części boiska. Także jest pierwsze od roku zwycięstwo w Podgórskiej Ekstraklasie! Dzięki za mecz przeciwnikom.



ZZK - ANARCHOKOMUNA 6:1

bramki dla ZZK:  2x Grucha, 1x Łobo, Cebi, Slava, Trollu
bramki dla Anarcho: ???


KLIMACIARZE - UNICORN 12:7

bramki dla Klimaciarzy: 4 Hary, 4 Dawid, 2 Biero, 1 Eriks, 1 Maro
bramki dla Unicorna: ???

okiem Klimaciarzy:
W niedzielny wieczór godzina 19sta wstawiamy się w dobrym składzie z jedną zmianą. Od początku gramy swoją piłkę, dużo podań i akcji kombinacyjnych. Jako pierwsi do bramki trafiają zawodnicy Unicorn ale reszta to już pod naszą kontrolą. Mecz w spokojnej atmosferze przy zachodzie słońca. Dzięki za mecz panowie i powodzenia dalej

 
PARTYZANT - SPARTACZ 3:9 (1:6)

bramki dla Partyzanta: Bogna - 1, Wojtek - 1, Artek - 1
bramki dla Spartacza: ???

okiem Partyzantów:
Rywal nas sklepał ; zagrali świetnie - nic dodać, nic ująć. Gratulacje!

poniedziałek, 15 maja 2017

Banderola na topie!

W ten weekend rozegrano tylko jedno spotkanie ale o bardzo dużej stawce - po zaciętym meczu ekipa Banderoli pokonała Partyzantów 6:3, mimo, iż Partyzanci prowadzili po 20 minutach 3:0 - jednak brak zmienników i zmęczenie materiału dało o sobie znać. Dzięki temu zwycięstwu chłopaki z Banderoli uplasowali się na pierwszym miejscu w grupie A i teraz mogą spokojnie czekać na swego rywala w półfinale. Gratulacje!

PARTYZANT - BANDEROLA 3:6 (3:0)

bramki dla Partyzanta: Artek - 1, Piotrek B. - 1, Alek -1
bramki dla Banderoli: 3xBieszczad, 1xWójtowicz, 1xBieniarz, 1xWoźniak

okiem Partyzanta:
 Na mecz przybyło nas 8-miu, bez bramkarza. Mimo to zagraliśmy najlepszą "połówkę" w tym sezonie, prowadząc 3:0 po dwudziestu minutach gry i nie dając rywalom zbytnio szans na oddanie celnego strzału. Pod koniec pierwszej połowy dwa błędy indywidualne i strata piłki na naszej połowie dała Banderoli dwie bramki ; do przerwy było 3:2 dla nas.Po zmianie stron rywale cisnęli a my próbowaliśmy się bronić, mimo upału i braku sił ; niestety wkrótce nasz jedyny obrońca musiał się zmyć na imprezę rodzinną i zostaliśmy nie tylko bez bramkarza i zmienników ale i obrony. To musiało skończyć się źle - rywale wyrównali i potem strzelili jeszcze 3 bramki. I tak przez brak składu znowu przegrywamy kolejny mecz. Banderoli gratulujemy zwycięstwa i awansu do rundy pucharowej.

okiem Banderoli:
To było pasjonujące spotkanie. Przychodzimy w 12 osób, przeciwnicy w 7-8. Zakładamy wysoki pressing od początku spotkania, jednakże ku naszemu zdziwieniu gracze Partyzanta bardzo dobrze sobie z nim radzą. Piękna solowa akcja Artura i przegrywamy. Do tego zaraz Partyzant dokłada kolejne dwie bramki robi się 3 do 0  i duże nerwy w naszej drużynie, lider się wymyka. Zmieniamy ustawienie, Daniel idzie ze środka na szpice, przechodzimy na dwóch obrońców, zagęszczamy środek pola i zakładamy jeszcze większy pressing. Przynosi to efekty jeszcze w pierwszej połowie, przeciwnik na nasze szczęście nie miał zmian (albo miał jedną) więc nie wytrzymuje kondycyjne końcówki połowy i po ich błędach udaje nam się strzelić pierwszą bramkę a później dołożyć po składnej akcji kolejną.  Na drugą połowę wychodzimy zmotywowani, Daniel dwa razy przechytrza obronę przeciwników i dokłada dwie bramki (najlepszy nasz gracz w meczu). Potem po podaniu z autu dokłada kolejną i mamy dwu bramkowe prowadzenie, co uspokaja naszą grę. Partyzant próbował się odgryzać ale końcówka należy do nas i dokładamy ostatnią bramkę. Jednak za postawę w pierwszej połowie Partyzantowi należy się szacunek, dużo zdrowia zostawili. Mecz obfitował w składne akcje ale też dziwne błędy z każdej Strony, było trochę walki, czyli prawdziwy mecz piłkarski, fajnie że udało nam się go szczęśliwie zakończyć i utrzymac pozycje lidera w grupie po rundzie zasadniczej. Przeciwnikom gratulujemy i życzymy powodzenia w kolejnych spotkaniach.

Pozdro Łukasz z Banderoli.

poniedziałek, 8 maja 2017

Końcówka rundy zasadniczej

Czołem!
Runda zasadnicza małymi krokami zbliża się do końca (przynajmniej w grupie A bo w B chyba zaspali) - do fazy pucharowej mają szanse awansować trzy drużyny a dwie z nich maja zaległy mecz z Partyzantami i to od tych spotkań rozstrzygnie się, kto zagra w półfinale. Właściwie już w niedzielę może się wszystko rozstrzygnąć, jeśli Banderola "klepnie" Partyzanta. Jeżeli nie to przed swoją szansą stanie Spartacz - jeśli wygra to wskoczy na pierwsze miejsce. OKS zaś może jedynie kibicować Partyzantom bo tylko w razie ich jednej wygranej utrzyma drugie miejsce. Zapowiada się więc ciekawie.

W grupie B posucha - sprężcie się chłopcy bo inaczej z początkiem czerwca będę musiał sypnąć walkowerami. Najpóźniej w połowie czerwca musimy zagrać mecze rundy pucharowej by w okolicach przełomu czerwca i lipca zakończyć ligę finałem i piknikiem na powietrzu. W tym celu będę rezerwował boisko więc z terminem muszę być na tip-top. W maju sugeruje granie co tydzień.

A tymczasem...liga gra

BANDEROLA - SPARTACZ 2:1 (2:0)
bramki dla Banderoli: D. Worobel, D. Bieszczad.
bramki dla spartacza: ?

Okiem Banderoli:
Kolejne zwycięstwo po walce i poświęceniu. Frekwencja cieszy, bo przybyło Nas aż 10. Bramkarz zaspał i musiał bronić Tomek Hyla który zagrał fenomenalnie, do tego wszyscy obrońcy Worobel, Woźniak, Kozyra oraz na zmianę Lewandowski dzisiaj dali z siebie wszystko i zostawili wiele zdrowia na meczu, chwała im za to. Co do przebiegu samego spotkania to dopóki naszemu atakowi starczało sił (chłopaki byli lekko wczorajsi :)) mecz był wyrównany, nam dopisało trochę więcej szczęście i schodziliśmy po pierwszej połowie z dwu bramkowym prowadzeniem. Po przerwie Spartacz nas mocno przycisnął, graliśmy już tylko z kontry ale też mieliśmy swoje sytuacje (nawet z dwie stuprocentowe). Dzięki postawie wskazanej formacji obronnej oraz bramkarza udało się dowieźć pozytywny wynik do końca spotkania. Przeciwnikom dziękujemy i życzymy powodzenie w następnej kolejce. Może uda się spotkać jeszcze raz w tym sezonie na sam koniec, kto wie.

Pozdrawiam Łukasz z Banderoli.


OKS - SZARAZIOM 8:5

bramki dla OKS-u: Kacper x2 Bartek x1 Komor x2 Jacek x 1 Oleh x2
bramki dla Szary: ?


UNICORN - PROMIL 3:4

bramki dla Unicorna: ?
bramki dla Promila: Savio 2x, Mario, Bagi

okiem Promila:
 Mecz bardzo wyrównany cały czas. Promil z 4 zmianami, i Unicorna "goła" siódemka.
Udany chwilowy powrót do kraju zalicza Bagi - strzela jedną z Bramek.
Mecz bez większych spięć na boisku.

Unicornowi życzymy powodzenia w następnych meczach.

czwartek, 13 kwietnia 2017

Wyniki przedświątecznej kolejki

PROMIL - ANARCHOKOMUNA 3:2 (1:1)

bramki dla Promila: 2x Adrian, Radzio
bramki dla Anarcho: ???

okiem Promila:
Dziś o 9:00 na boisku VIII LO, spotkały się 2 ekipy na zbliżonym poziomie. Mecz rozgrywany falami: raz Promil miał przewagę, raz Anarcho. Promil wychodzi na prowadzenie, po przechwycie piłki w środku boiska przez Adriana, który umieścił piłkę tuż przy słupku. Na odpowiedź Anarcho nie trzeba było długo czekać: akcja lewą stroną, strzał, delikatny rykoszet i 1:1. Takim też wynikiem kończy się pierwsza połowa.
W drugiej części spotkania to Anarcho wychodzi na prowadzenie: znów akcja lewą stroną, zagranie na dalszy słupek i strzał praktycznie do pustaka. Promil rusza z atakami, ale nie idzie - wszystko chaotycznie, brak rozegrania w środku. W końcu diabelski pomysł brakarza Promila: "jak nie idzie to dzida na aferę". Piłka spada w okolicach pola karnego Anarcho, powalczył o nią Adrian który doprowadza do remisu. Końcówka meczu to ataki obydwóch zespołów (Anarcho obija poprzeczkę), ale to Promil niczym Wisła Kraków we wczorajszym meczu z Termalicą wyprowadza ostatni cios: piłkę wywalczył Mylek, zagrał do Radzia, który w doliczonym czasie gry ustala wynik na 3:2. Anarcho w końcówce ma jeszcze okazje 2:1 ale oddaje strzał wprost w wychodzącego bramkarza Promila.

Mecz fajny do oglądnięcia dla postronnego obserwatora. Trochę w pierwszej połowie gotowało się w głowach zawodnikom obydwóch zespołów ale druga połowa już spokojniej.
Anarcho dziękujemy za naprawdę fajny mecz i za to, że poczekali 5 min aż dotrą nasi zaspani zawodnicy :)
Powodzenia!!


SPARTACZ - OKS 3:2 (2:1)

bramki dla Spartacza: Kuba G, Marek, Krzysiek
bramki dla OKS-u: Kacper x1, Jacek x1

okiem Spartacza:
Pomimo ponad godzinnego oczekiwania na boisko mecz toczony w super atmosferze Oby więcej takich drużyn w PE

PARTYZANT - OKS 1:13 (0:1)

bramki dla Partyzanta: Wojtek - 1
bramki dla OKS-u: (do korekty!) FIlipek x5?, Dzierzi x2, Kacper x2, Jacek x1, Kubinho x1, Bartek x3?, samobój x1

okiem Partyzanta:
najgorszy mecz w naszej 10-cio letniej karierze. Nic tylko zapić i zapomnieć...

okiem OKS-u:
Dzięki za dobra atmosferę na meczu i powodzenia w dalszej części sezonu:)



UNICORN - ZZK 3:10

bramki dla Unicorna: ???
bramki dla ZZK: 3x Kajman & Slava, 2x Mati Trzeci, po 1x Mati2 & Cebi.


SZARAZIOM - SPARTACZ 6:1

bramki dla SzaraZiom: Stasiek - 3, Janek - 2, Mieszko
bramki dla Spartacza: ???

okiem Szary:
graliśmy jak natchnieni;)


poniedziałek, 3 kwietnia 2017

Pożegnanie Legendy

W ten weekend piłkarski świat obiegła smutna wiadomość: jedna z drużyn-założycieli ligi - ekipa "Dziatków" (dawne 3go Maja) zrezygnowała z rozgrywek w Podgórskiej Ekstraklasie po prawie 10 latach gry. Problemem okazał się brak regularnego składu na mecze plus piłkarska emerytura większości zawodników. Z pierwotnego składu został Waldek i Wojtek ;  Mario i Paweł przeszli z czasem do Promila, reszta chłopaków już dawno przestała grać w PE. Jako zespół Dziatki (3go Maja) zawsze stanowił trudnego rywala o dużym doświadczeniu (piłkarze grający ponad 30 lat w piłkę) i był charakterystyczną drużyną naszej ligi. Za wspólne 10 lat w imieniu swoim i całej bratni ligowej przesyłam gromkie: "DZIĘ-KU-JE-MY!"

ps. na zdjęciu ekipa 3go Maja z drugiego sezonu w najsilniejszym składzie

A teraz wiadomości z ligi:

ANARCHOKOMUNA - KLIMACIARZE 6:13

bramki dla Anarcho: ???
bramki dla Klimaciarzy: 5 Marek Krężel, 3 Artur Hass, 2 Mateusz Cieśla, 1 Kamil Eisenbart, 1 Kamil Maciuła, 1 Paweł Drag

okiem Klimaciarzy:
Spotykamy się w niedziele w samo południe na boisku przy grzegórzeckim z drużyna Anarcho. Piękna pogoda, świeci słońce i po lekkich opóźnieniach zaczynamy mecz. Nas tylko 7 osób (bez zmian i bez bramkarza), przeciwnik natomiast w dość licznym składzie, ale mówimy sobie, że przyszliśmy walczyć a nie poddać się! Pomimo upału wytrzymujemy trudy spotkania i odnosimy pewne zwycięstwo 13:6. Mecz od początku do końca pod nasze dyktando. Im bliżej końca tym coraz bardziej zaczynamy się bawić i cieszyć grą na boisku. Graliśmy bez żadnej spiny, oddając wszystkie sporne akcje bo przyszliśmy pograć a nie kłócić się czy bym faul, aut czy nie. Byliśmy pewni swego więc po 60 minutach schodzimy z boiska z uśmiechem na twarzy.
Dziękujemy przeciwnikom za grę i życzymy powodzenia dalej.

OKS - BANDEROLA 3 : 4 (2:4)
bramki dla OKS: ???
bramki dla Banderoli: 2x Bieszczad, 1x Bieniarz, 1x Wójtowicz.

okiem Banderoli:
"Bardzo cieszy kolejne zwycięstwo, szczególnie po tak trudnym meczu. OKS grał twardo, starał się przez większość meczu nakładać na naszą drużynę pressing. Na szczęście zmobilizowaliśmy się i przyszliśmy w silnym 11-osobowym składzie, co przy słonecznej i gorącej pogodzie z pewnością było naszym atutem, szczególnie iż o dziwo zmiany przychodziły nam naprawdę składnie.  W pierwszej połowie udało nam się strzelić 4 bramki i schodzić z prowadzeniem 2 do 4. W drugiej połowie zagęściliśmy środek pola i nastawiliśmy się na obronę oraz grę z kontry, mimo że czasem była to obrona Częstochowy to jednak udało nam się przetrwać napór rywala i wywieźć komplet punktów. Przy tym mieliśmy kilka dogodnych sytuacji. W tym meczy pokazaliśmy że jesteśmy drużyną, dobra współpraca w obronie i zaangażowanie pozwoliły osiągnąć korzystny rezultat. Oby tak już pozostało. Przeciwnikom dziękujemy i życzymy powodzenia w kolejnych meczach"

ZZK - PROMIl 7:5

bramki dla ZZK: 6x Marcin G., 1x Jacob
bramki dla Promila: ???

SPARTACZ - OKS 3:2 (2:1)

bramki dla Spartacza: Kuba G, Marek, Krzysiek
bramki dla OKS: ???

okiem Spartacza:
Pomimo ponad godzinnego oczekiwania na boisko mecz toczony w super atmosferze Oby więcej takich drużyn w PE


poniedziałek, 27 marca 2017

Futbolowa relacja z weekendu

Jak do tej pory brak relacji z innych spotkań -  jedyny mecz, który się odbył w ten weekend to spotkanie weteranów z SzaryZioma i Partyzanta.
Mecz miał swoją dramaturgię, relacja poniżej.

SZARAZIOM - PARTYZANT 3:2 (2:2)

bramki dla "Szary" - ???
bramki dla Partyzanta: Wojtek - 2

okiem Partyzantów:
po pierwszych 15 minutach wyrównanej gry, nasz nowy snajper Wojtek strzela 2 bramki w 5 minut. Potem jest tylko jeden błąd naszego skrzydłowego, kontra i gol dla Szarej.
W ostatniej minucie pierwszej połowy jeden z zawodników SzaryZioma strzela zza połowy i piłka wlatuje do naszej bramki! (bramkarz źle obliczył tor lotu).
Po przerwie emocji nie brakuje - najpierw rywal wbija nam gola i wychodzi na prowadzenie, potem Janek z Szary zderza się głową z naszym bramkarzem i w efekcie oboje lądują na trawie krwawiąc - w tym wypadku u Janka jest rozcięcie łuku brwiowego. Przerywamy mecz, przyjeżdża karetka i zabiera Janka ; nasz golkiper zostaje z lekkim rozcięciem na budzie. Potem kończymy mecz i mimo naporu nie udaje nam się wyrównać.
I w takich to emocjach kończy się (chyba) jedyny mecz tej niedzieli.
Gospodarzom dziękujemy za spotkanie, mam nadzieję że rewanż będzie już "bezkrwawy" :)
pozdrowienia dla Janka