środa, 22 kwietnia 2009

Logujcie się na FORUM!

Z nudów zrobiłem takie forum. Zarejestrujcie się i zobaczcie co o tym myślicie

http://podgorskaekstraklasa.phorum.pl/

najlepiej by było jakbyście rejestrowali się i po nicku w nawiasie dali nazwę teamu czyli np: Tomek(WNiG), znacznie ułatwiło by kontakty szczególnie nowym.

To wiadomość, którą przesłał Tomek. Forum na razie czeka na nasze wpisy. Już teraz możecie znaleźć tam info o sparingu:

Strzelcy poszukują sparingpartnera na sobotę o 15.00 grają po 11 na pełnym boisku. Ze zgłoszeniami proszę dzwonić do mnie. Najlepiej jakby umówiły się dwie drużyny i wtedy mogłyby skleić solidną jedenastkę. PILNE!

Jest też wolny ligowy termin w sobotę o 18.15. Czekam na zgłoszenia dogadanych drużyn, które jeszcze nie są rozpisane.
Hubert

10 komentarzy:

Anonimowy pisze...

Może spring:
11 Gwiazd E-Ligi vs. Strzelcy ??
Grzesiek (Partyzant)

Anonimowy pisze...

dobry pomysl Grzesiek!
chetnie zagram

ziom bartek

Anonimowy pisze...

Też chętnie zagram : ) Na bramce jak Hub nie może : ) Może mnie wezmą do profesjonalnego zespołu z ligi profesjonalnie, to me marzenie : )
szym ziom

Anonimowy pisze...

Szymek, szykuj się na bramkę, bo mnie nie będzie, zwołaj też innych chłopaków. Dziś wieczór muszę dać Strzelcom odpowiedź, czy w ogóle zagramy. Sprawa jest pilna!
Hube

Anonimowy pisze...

ja też moge zagrać
lexiu ziom :)

Anonimowy pisze...

jak dzisiaj zobaczyłem BETON WYLANY pod bramkami tom zwontpił : / ;-)
sz

Anonimowy pisze...

Chłopaki dawać znać co z tym meczem sobotnim? Trzeba się w razie czego z pracy zrywać:D
Grzesiek (Partyzant)

Anonimowy pisze...

Wszystko w nogach UC, Prtz i Zioma. 3.V nie da rady, z AnarKomem kontaktu brak - Uniki już potwierdziły gotowość, z Zioma też kilka osób przyjdzie. Liczę mocno na Bartka, Krzycha, Masę z Partyzantki, jeśli się zdeklarują - myślę, że będzie good : ) pzdr

Piter (FCZ)

Anonimowy pisze...

Rozniesiemy tych leszczy ze Strzelca:D
Grzesiek (Partyzant)

Anonimowy pisze...

ja nie moge dzisiaj bronić jednak. Ma być Mist z bramkarzy tylko, więc kto chce może jeszcze wpaść na zmianę.
Sz