czwartek, 23 kwietnia 2009

Unicorn story - fotosylwetka drużyny


Jednorożcy - czyli Unicorn, mistrz I edycji Podgórskiej E-klasy - postanowili przedstawić się nowoprzybyłym zespołom na swój sposób. Przemek, kapitan niebieskich, przesłał nam kilka prac, które prezentujemy. Ja na koniec dorzuciłem jeszcze jedno zdjęcie które wykonałem kilka miesięcy temu ponad 5 tys. kilometrów na południe od grodu Kraka - potraktowałem to wówczas jako przepowiednię, która - ku zmartwieniu mojej drużyny - jednak się ziściła. H
(tytuły umieszczone są nad zdjęciami)

"Unicorn Constellation"

"Okiełznać jednorożca - trudna rzecz"

"Unicornum diabolicum"

"Unicorn"

"Unicornea unicorni"

"Planeta Unicorn"

"Jednorożec obfitości"



Przepowiednia naskalna z rejonów wschodniego Atlantyku.
Fot. Hubert

3 komentarze:

Anonimowy pisze...

hehe, 10 / 11. Fajne.
Tfoja Stara

Anonimowy pisze...

niezle wyglada Adas na jezdzcu:D:D .Tomek WNiG

Anonimowy pisze...

ALE ODJAZD ... ja pierdole..