wtorek, 26 czerwca 2012

Jednak remis

Tytani - 3goMaja 6:6
Bramki:
Atka x5, Qhr - Seba x3, Alexander, Pawel, Wojtek


Mecz z kontrowersyjnym zakończeniem. Na forum toczyła się kłótnia, o to czy uznać szóstą bramkę dla 3goMaja. Wbrew rozsądkowi, który podpowiada by taką kwestię wyjaśnić jeszcze na boisku, zostawili to mi. W rezultacie na temat tego jak sprawę widzą wypowiedziało się ponad 10 świadków. Poza dwoma, wszyscy były związane z jedną z stron i prezentowały poglądy swojej drużyny. Zignorowałem je i znalazłem osobę, który nie jest związany z Tytanami i 3goMaja, a widziała mecz. Był to Przemo, bramkarz Uni. Potwierdził wersję majowców i tym samym rozstrzygnął spór. Jeszcze przed finałem rozmawiałem telefonicznie z kapitanami obu drużyn, by zakomunikować im jak "poważne" jest zostawiani mi takiej decyzji, zamiast podania sobie ręki po meczu i rozwiązania sporu. Kto chciałby dowiedzieć się więcej, ma do wglądu wątek na forum.

O'Shea

1 komentarz:

O'Shea pisze...

Tabela i strzelcy uzupełnieni